Opinie użytkownika (5)

bardzo dobrej jakości...
bardzo dobrej jakości produkty gospodarstwa domowego w świetnych cenach

Klient_WRLO1

21.01.2025

Pepco

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
bardzo dobra obsługa...
bardzo dobra obsługa reklamacji, po zgłoszeniu wady fabrycznej obuwia, pieniądze zwrócone

Klient_WRLO1

21.01.2025

Adidas

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
bardzo fajna aplikacja...
bardzo fajna aplikacja i dobra obsługa klienta polecam

Klient_WRLO1

21.01.2025

PGE

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
szybka i świetna...
szybka i świetna obsługa , profesjonalnie wytłumaczone kwestie płatności

Klient_WRLO1

21.01.2025

PGNiG

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
niania znaleziona przez...
niania znaleziona przez kontakt teelfoniczny nie przez ogłoszenie, zagapiłem się i nie odklikałem anuluj, po pobraniu 89 zł w ciągu 15 min wysłałem zgłoszenie i anulowałem subskrypcje i oto co mi odpisali... pragnę podkreślić, że płatności na rzecz usługi Premium mają charakter autoodnawialny w naszym serwisie. Użytkownik, który nie chce dłużej korzystać z abonamentu powinien z niego zrezygnować samodzielnie w Ustawieniach swojego konta lub kontaktując się z nami. Pana rezygnacja nastąpiła już po przedłużeniu abonamentu na kolejny cykl. Zamówienie było realizowane zgodnie ze złożoną dyspozycją. Przykro nam, ale nie ma podstaw do zwrotu środków. czyli człowiek hehehe zapomniał to mu potrącimy a co nas obchodzi że skontaktował się odrazu po potrąceniu podejście "per noga" Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę,

Klient_WRLO1

26.01.2024

Niania.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi