Obsługa na najwyższym poziomie, takiej chęci pomocy oraz wytłumaczenia najlepszych możliwości nigdy nigdzie nie spotkałem jak w PZU. Pracownicy wybierali oferty najlepsze jak dla Siebie dzięki takiej postawie dało mi to odczuć iż naprawdę trafiłem do najlepszej z firm.
Jak na stacje Shell ta jako jedyna sprawiła ze od dziś tankuje już tylko na tej stacji. Od chwili podjechania pod dystrybutor z paliwem, czekał pracownik z chęcią pomocy do zatankowania mi auta, dodatkowo umył szyby samochodu. W sklepie czysto, schludnie, miła atmosfera, brak kolejek przy kasie. Kasjerka zaaprobowała płyn do spryskiwaczy o którym zupełnie zapomniałem ze już nie mam i potrzebuje zakupić.
Kolejki ogromne, stałem w kolejce 10 minut. Kasjerki krzyczą do siebie między kasami, co słyszą klienci. Przy prośbie o fakturę brak zapytania o numer NIP. Musiałem robić zwrot towaru w punkcie informacji, i dokonać zakupu ponownie. Na środku sklepu wózki z folia oraz kartonami uniemożliwiają swobodne poruszanie się po sklepie. Sklep czysty, zadbany, w pełni zatowarowany. Pracownik bardzo pomocny, zaprowadził mnie na drugi koniec sklepu żeby mi pomoc na moja prośbę o zapytanie gdzie znajdę dany produkt. Duży wybór towaru, pracownik miły, uśmiechnięty. Zapytano mnie o kartę payback.
Od wejścia do sklepu aż po wyjście pełna profesjonalna obsługa klienta. Pracownicy uśmiechnięci, pomocni, dzięki pomocy pracownika szybko mogłem zlokalizować produkty których szukałem. Od pracownika dowiedziałem się o możliwości tańszych zakupów dzięki założeniu aplikacji. Sklep czysty, w pełni zatowarowany. Na sklepie brak kolejek, szybka transakcja przy kasie. Kasjer pomógł mi zapakować zakupy do torby.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.