Opinie użytkownika (4)

Obsługa na najwyższym...
Obsługa na najwyższym poziomie, takiej chęci pomocy oraz wytłumaczenia najlepszych możliwości nigdy nigdzie nie spotkałem jak w PZU. Pracownicy wybierali oferty najlepsze jak dla Siebie dzięki takiej postawie dało mi to odczuć iż naprawdę trafiłem do najlepszej z firm.

Klient_Vey8

23.02.2020

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak na stacje...
Jak na stacje Shell ta jako jedyna sprawiła ze od dziś tankuje już tylko na tej stacji. Od chwili podjechania pod dystrybutor z paliwem, czekał pracownik z chęcią pomocy do zatankowania mi auta, dodatkowo umył szyby samochodu. W sklepie czysto, schludnie, miła atmosfera, brak kolejek przy kasie. Kasjerka zaaprobowała płyn do spryskiwaczy o którym zupełnie zapomniałem ze już nie mam i potrzebuje zakupić.

Klient_Vey8

05.02.2020

Shell

Placówka

Marki, Piłsudskiego 2

Nie zgadzam się (1)
Kolejki ogromne, stałem...
Kolejki ogromne, stałem w kolejce 10 minut. Kasjerki krzyczą do siebie między kasami, co słyszą klienci. Przy prośbie o fakturę brak zapytania o numer NIP. Musiałem robić zwrot towaru w punkcie informacji, i dokonać zakupu ponownie. Na środku sklepu wózki z folia oraz kartonami uniemożliwiają swobodne poruszanie się po sklepie. Sklep czysty, zadbany, w pełni zatowarowany. Pracownik bardzo pomocny, zaprowadził mnie na drugi koniec sklepu żeby mi pomoc na moja prośbę o zapytanie gdzie znajdę dany produkt. Duży wybór towaru, pracownik miły, uśmiechnięty. Zapytano mnie o kartę payback.

Klient_Vey8

04.02.2020

Kaufland

Placówka

Częstochowa, Okulickiego 50

Nie zgadzam się (0)
Od wejścia do...
Od wejścia do sklepu aż po wyjście pełna profesjonalna obsługa klienta. Pracownicy uśmiechnięci, pomocni, dzięki pomocy pracownika szybko mogłem zlokalizować produkty których szukałem. Od pracownika dowiedziałem się o możliwości tańszych zakupów dzięki założeniu aplikacji. Sklep czysty, w pełni zatowarowany. Na sklepie brak kolejek, szybka transakcja przy kasie. Kasjer pomógł mi zapakować zakupy do torby.

Klient_Vey8

04.02.2020

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi