Opinie użytkownika (1)

Absolutnie żenująca firma,...
Absolutnie żenująca firma, poziom obsługni poniżej NFZ. Wykupiliśmy pakiet badań (na stronie polmed.pl), którego na miejscu nie dało się zrealizować ze względu na brak kodu (podczas zakupu oraz w potwierdzenie widocznym na stronie jest informacja, że kod nie jest potrzebny, wystarczy sam mail, którego pokazaliśmy). Infolinia mogłaby równie dobrze nie istnieć. W systemie nie widzą naszej usługi (mimo, że my widzimy), nie są odpowiedzialni zupełnie za nic (cytuję panią z infolinii: "brak kodu to wina systemu, nie nasza"). Pani nie była w stanie odpowiedzieć kto jest odpowiedzialny za ich własny system. Straciliśmy czas i pieniądze i zostaliśmy z niczym.

Klient_VUPG

27.04.2019

Polmed

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi