Zatankowałam na stacji paliw auto i udałam się do kasy, żeby zapłacić. Pani skasowala za paliwo, zaproponowała kawę. Niestety miałam problem z karta i płatność nie przeszła od razu. Zazartowalam, ze być może nie mam środków na koncie, na co kasjerka poważnie odpowiedziała „może...” obsługa ok, ale proponowałabym więcej uśmiechu. Miałam wrażenie przez chwile, ze kasjerka ma zły humor.
Będąc w drogerii, zapytalam o podkład. Poprosiłam, by pani z tego działu, pomogła dobrać dla mnie odpowiedni produkt. Wiedza ekspedientki była na dosyć wysokim poziomi. Nie podobało mi się jednak, ze mimo iż trzy krotnie mówiłam ze nie chce przekroczyć kwoty 50 zł, podkłady które ona mi proponowała były za ok 80 zl. Plus za to, ze poświęciła mi dużo czasu i była cierpliwa. Ogólnie oceniam obsługę dobrze. Podobało mi się to, ze pani była życzliwa i uśmiechnięte.
Konsultant ubrany w stroju służbowym, z odpowiednimi kompetencjami. Cała obsługa przebiegła w sposób sprawny i miły. Konsultant zbadał moje potrzeby i podczas rozmowy wielokrotnie się do nich odwoływał, chcąc spełnić moje oczekiwania. Kiedy pojawiły się obiekcje, potrafił właściwie na nie zareagować i je zbić. Obsługę oceniam paubardzo wysoko. Na pewno jeszcze tam wrócę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.