Trafiłem do sklepu w szczytowych godzinach, na stoisko z warzywami panował porządek, jednak brakowało foliowych woreczków, aby wybrany produkt zapakować. W sklepie panował porządek, jednak w szczytowych godzinach, otwarta jedynie jedna kasa to zdecydowanie za mało. Personel nie zwracał uwagi na prośbę klientów, aby otworzyli drugą kasę, ponieważ czas oczekiwania jest zbyt długi. Otwarte również byly kasy samoobsługowe, jednak czas oczekiwania na personel, gdy występował problem był zbyt długi.
Po połączeniu z konsultantem, bardzo szybko został mój problem rozwiązany, dzięki czemu nie straciłem dnia na rozwiązanie problemu. Jedynie czas oczekiwania na połączenie z konsultantem trwał zbyt długo, około 20 minut. Konsultant podszedł bardzo profesjonalnie do problemu i w kilku krokach wytłumaczał i rozwiązał mój problem.
Bardzo szybko rozwiązany problem, proste i przejrzyste tłumaczenie odnośnie zalet prowadzenia konta w banku oraz wskazanie przydatnych funkcji z których można korzystać na codzień, np. podłączenie karty do telefonu, aby móc w pełni korzystać z dostępnych ułatwień.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.