Sklep był przejezdny dla osób z wózkami dla dzieci. Sklep był czysty, brak palet w alejkach. Późnym popołudniem brakowało niektórych produktów. Obsluga na sklepie była mało dostrzegalna, przy kasie obsługa była miła. Ceny były adekwatne do jakości produktów.
Niestety, sklepy „Biedronka” charakteryzują się nieporządkiem oraz słabej jakości produktami. Obsluga również pozostawia wiele do życzenia, ciągłe przewracanie oczami kiedy ktoś ma jakiś problem (np. Błąd cenowy [inna cena przy kasie aniżeli cena podana na cenówce]), brak uśmiechu, brak interakcji z klientem oraz podnoszenie głosu na klienta.
Sklep „Żabka” charakteryzuje się wysoką gammą usług takich jak: opłacanie rachunków, Lotto, punkt gastronomiczny oraz punkt pocztowy. Jedynym minusem sklepu „Żabka” jest częsty brak niektórych produktów. Obsluga zazwyczaj jest młoda a co za tym idzie - bardzo otwarta, co przekłada się na miłe doświadczenie podczas zakupów.
Sklep „Żabka” charakteryzuje się wysoką gammą usług takich jak: opłacanie rachunków, Lotto, punkt gastronomiczny oraz punkt pocztowy. Jedynym minusem sklepu „Żabka” jest częsty brak niektórych produktów. Obsluga zazwyczaj jest młoda a co za tym idzie - bardzo otwarta, co przekłada się na miłe doświadczenie podczas zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.