Nie polecam. Kupiłem lodówkę która jest od razu zepsuta. 13 listopada przyjechał serwisant. Specjalnie na ten dzień wziąłem urlop by poświęcić czas na naprawę a wizyta serwisanta trwała 3 minuty! Otworzył lodówkę, powiedział że musi zamówić nowy czujnik i wyszedł. Po co w takim razie przyjechał i marnował mój czas!? To samo mógł stwierdzić bez przyjeżdżania na podstawie mojego opisu. Zajrzał tylko na chwilkę do lodówki więc skąd pewność że to czujnik temperatury się zepsuł? A jeśli nie? To znów będzie metodą prób i błędów wymieniał kolejne części?
Wstyd by dostarczać do klienta od razu zepsuty sprzęt. Wstyd że nie ma się przyzwoitości i ambicji by jak najszybciej zmazać plamę tak by klient miał dobrą opinię o marce.
Odradzam zakupy Beko ponieważ z moich doświadczeń wynika że te zakupy nie są przyjemnością tylko nerwami, frustracją, stratą czasu i pieniędzy.
Nie polecam. Sprzedali mi zepsutą lodówkę. Wzięli ode mnie pieniądze, dostarczyli zepsuty sprzęt, przekazali moje zgłoszenie reklamacyjne do producenta .... i na tym koniec! Uważają że wszystko jest w porządku, bo przecież przekazali moje zgłoszenie do producenta, który też nie kwapi się by zmazać z siebie plamę. To wstyd by produkować od razu zepsute lodówki (Beko) i wstyd by takie coś sprzedawać.
Gdybym ja dostarczył klientowi zepsuty towar to starałbym się to jak najszybciej wyjaśnić, bo nie najlepiej świadczy o sprzedawcy gdy sprzedaje urządzenie, które od samego początku nie działa tak jak należy. Dlatego nie polecam producenta (BEKO) ani sprzedawcy. Odradzam zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.