Opinia użytkownika: Klient_QWLel
Dotycząca firmy: BEKO
Treść opinii: Nie polecam. Kupiłem lodówkę która jest od razu zepsuta. 13 listopada przyjechał serwisant. Specjalnie na ten dzień wziąłem urlop by poświęcić czas na naprawę a wizyta serwisanta trwała 3 minuty! Otworzył lodówkę, powiedział że musi zamówić nowy czujnik i wyszedł. Po co w takim razie przyjechał i marnował mój czas!? To samo mógł stwierdzić bez przyjeżdżania na podstawie mojego opisu. Zajrzał tylko na chwilkę do lodówki więc skąd pewność że to czujnik temperatury się zepsuł? A jeśli nie? To znów będzie metodą prób i błędów wymieniał kolejne części? Wstyd by dostarczać do klienta od razu zepsuty sprzęt. Wstyd że nie ma się przyzwoitości i ambicji by jak najszybciej zmazać plamę tak by klient miał dobrą opinię o marce. Odradzam zakupy Beko ponieważ z moich doświadczeń wynika że te zakupy nie są przyjemnością tylko nerwami, frustracją, stratą czasu i pieniędzy.