Jeżeli w pandemii wyłączona jest usługa zapisania się na wizytę w salonie przez Internet, to powinno być to na stronie usługi JASNO I WYRAŻNIE ZAZNACZONE. Nie jest to fajne, kiedy tracisz czas zapisując się w internecie, idziesz myśląc, że będziesz obsłużony bez kolejki, a tam ups...niespodzianka i informacja od pracownika ALE TERAZ NIE MA ZAPISYWANIA SIĘ NA WIZYTĘ PRZEZ INTERNET. i MIAŁO BYĆ LEPIEJ, A CZEKASZ JAK ZWYKLE:( :(
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.
W ciągu ostatniego...
W ciągu ostatniego 1,5 roku załatwiałam sprawy (abonament telefon,. cesja i inne) z trzema różnymi pracownikami. Wszyscy wygadani, bardzo mili, ale WYJATKOWO NIEPROFESJONALNI. SZOK! Przez wiele lat siedzenia w Vectrze miałam wiele zastrzeżeń, ale przyszedł się czas ewakuować. Po pierwszej reklamacji, którą firma rozpoznaje zwykle na swoją korzyść jest standardowa informacja, że jeżeli człowiek się nie zgadza może wystąpić na drogę sądową. Generalnie wiele firm teraz tak ma :) :) Oczywiście nikt nie będzie się sądził o parę groszy i temat się zamyka.
Z innej beczki- przyznane odszkodowanie za brak internetu za granicą, kiedy był niezbędny (miałam wykupiony abonament bez limitu) - 6,60 zł. Smiech na sali. Firmy nie polecam.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, prosimy więc o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.