Umówiony - na serwis gwarancyjny
Przyjęcie auta
Plusy
- bez czekania ,
- konkretnie, oprócz standardowej obsługi związanej z serwisem zapytano o inne usterki,
- zaproponowano inne usługi wymianę wycieraczek, filtrów
- pojazd zabezpieczono przed zabrudzeniem wewnątrz
Minusy
- nie zaproponowano mycia auta po usłudze co jest standardem, po zwróceniu uwagi tłumaczenie, że wydają auta i dlatego nie mają czasu, jednak auto zostało umyte ( czyli udało się )
Oczekiwanie na wykonanie usługi
Plusy
- strefa oczekiwania OK, dostęp do kawy, wody, toalety, możliwość podłączenia się do zasilania sieciowego, wifi,
- dostępność prasy branżowej, widać auto podczas serwisu
Minusy
- podczas oglądania nowych samochodów nikt nie podszedł, nie zapytał się nie porozmawiał mimo, że nie było klientów,
- usługa wykonana sprawnie mimo to auto stało jeszcze przez 30 minut zanim wyjechało z hali serwisowej
Wydanie auta
- wyjaśniono przeprowadzone naprawy
- podziękowano za wizytę , zaproszono ponownie
Pani przywitała się z uśmiechem.
W sklepie czysto, towar wyeksponowany w sposób czytelny.
Brak kartonów, opakowań po towarze utrudniających poruszanie się.
Podczas poszukiwania produktu trochę brakło mi propozycji pomocy ze strony obsługi.
Widoczne i zasygnalizowane ceny, promocję przy danym produkcie.
Pan/Pani w rękawiczkach i maseczce - zwrócono uwagę na bezpieczeństwo.
Propozycja zakupu, kawy, hot doga, produktów przy kasie.
Transakcja przebiegła sprawnie.
Pożegnanie -"miłego dnia i zapraszamy ponownie"
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.