Opinia użytkownika: Klient_Mhny
Dotycząca firmy: Ford
Treść opinii: Umówiony - na serwis gwarancyjny Przyjęcie auta Plusy - bez czekania , - konkretnie, oprócz standardowej obsługi związanej z serwisem zapytano o inne usterki, - zaproponowano inne usługi wymianę wycieraczek, filtrów - pojazd zabezpieczono przed zabrudzeniem wewnątrz Minusy - nie zaproponowano mycia auta po usłudze co jest standardem, po zwróceniu uwagi tłumaczenie, że wydają auta i dlatego nie mają czasu, jednak auto zostało umyte ( czyli udało się ) Oczekiwanie na wykonanie usługi Plusy - strefa oczekiwania OK, dostęp do kawy, wody, toalety, możliwość podłączenia się do zasilania sieciowego, wifi, - dostępność prasy branżowej, widać auto podczas serwisu Minusy - podczas oglądania nowych samochodów nikt nie podszedł, nie zapytał się nie porozmawiał mimo, że nie było klientów, - usługa wykonana sprawnie mimo to auto stało jeszcze przez 30 minut zanim wyjechało z hali serwisowej Wydanie auta - wyjaśniono przeprowadzone naprawy - podziękowano za wizytę , zaproszono ponownie