Opinie użytkownika (2)

Odwiedzając salony Apart...
Odwiedzając salony Apart zawsze czułam się "zaopiekowana" a obsługa była na świetnym poziomie. Niestety w tym punkcie obsługa jest całkowicie niepomocna. Wchodząc do salonu obsługa prowadzi pogawędki między sobą całkowicie ignorując klienta. Gdy klient poprosi o pomoc, osoba obsługująca odnosi się do klienta z wyższością, nie potrafi udzielić odpowiedzi na pytania dot. asortymentu oraz nie chce go pokazać sugerując, że i tak nie będzie pasował do wybranej wcześniej bransoletki. Salon wyglądem i asortymentem nie odbiega od innych punktów, jednak traktowanie klientów znacząco zniechęca do zakupu.

Klient_MbNyD

29.03.2025

Apart

Placówka

Poznań, Szwedzka 6

Nie zgadzam się (0)
Na wejściu do...
Na wejściu do sklepu zawsze można spotkać produkty z okazyjną ceną. Są w ilościach paletowych, mimo tego oferty często się zmieniają. Świetnie zatowarowany sklep. Przychodząc do niego można zrobić jedne, pełne zakupy nie martwiąc się o brak pojedynczych produktów. Pozytywnym aspektem jest też szeroka gama produktów bezglutenowych, bez laktozy, wege i keto. Sklep posiada również alejkę z produktami egzotycznymi oraz słodyczami zagranicznymi. Lada mięsna wyróżnia się obecnością produktów garmażeryjnych oraz wędlin własnego wyrobu. Mięso surowe jest zawsze świeże i dobrej jakości. Miłym zaskoczeniem jest system kolejkowy opracowany przez sklep. Klient na początku pobiera numerek, a następnie może robić zakupy. Gdy nadejdzie jego kolejność zostaje wywoływany przez system, można również na bieżąco śledzić numery kolejki, na sklepie są rozmieszczone telewizory. Niestety największym minusem jest czas obsługi klienta, w weekendy kolejna wynosi nawet 30 osób, które z uwagi na długi czas oczekiwania rezygnują. Stanowisko warzyw jest zawsze utrzymane w czystości i wysokiej jakości. Sklep posiada owoce i warzywa egzotyczne, niespotykane w większości supermarketów. Wielkim plusem jest możliwość zamówienia jakiegokolwiek produktu w większej lub mniejszej ilości. Obsługa jest miła i z chęcią pomaga w znalezieniu produktów. Niestety na półkach często można znaleźć produkty przeterminowane, sklep stara się z tym walczyć przeceniając produkty z krótkim terminem. Często zdarzają się też niezgodności cenowe towaru na półce i towaru na kasie. Trzeba po zakupach weryfikować paragon. Punkt obsługi klienta bez problemu przyjmuje reklamacje i podobno przekazuje problem dalej. Sklep jest zawsze otwarty w niedziele, czasami zdarza się też w święta. Ogólne wrażenia z zakupów są pozytywne, po poprawieniu wymienionych wyżej niedogodności ocena byłaby wyższa.

Klient_MbNyD

29.03.2025

Intermarche

Placówka

Poznań, Umultowska

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi