Po wejściu do sklepu zająłem się wyborem perfum zabrakło mi osoby z obsługi sklepu, który mógłby pomóc mi udzieleniu informacji o dostępności produktu. Na sali sklepowej zauważyłem poza ochroną tylko jedną Panią ekspedientkę, która akurat stała na kasie i obsługiwała klientów. Brak doradcy który będąc na sali mógłby pomóc klientom w znalezieniu produktów lub doradzeniu innego produktu w przypadku braku tego po który się akurat przyszła a którego brakuje. Swoje zakupy skasowałem na kasie samoobsługowej ponieważ przy kasie tradycyjnej znajdowały się dwie osoby.
Po wejściu do placówki zauważyłem kilku klientów oczekujących na obsługę. Mimo, iż doradców obsługujących klientów było dwóch cały proces obsługi klienta jest dość długi. Na swoja kolej czekałem ponad 40 minut to bardzo długo. Z obsługi byłem bardzo zadowolony Pani, która mnie obsługiwała była kompetentna i znała odpowiedzi na wszystkie pytania, które jej zadałem a dotyczyły one przedłużenia umowy i dokupienia dodatkowej usługi Internetu stacjonarnego w moim miejscu zamieszkania. Chociaż nie skorzystałem z zaproponowanej mi oferty byłem zadowolony z obsługi. Jedne zastrzeżenia mam do czasu oczekiwania, który był zdecydowanie zbyt długi. Tylko klient mocno zmotywowany do załatwienia swojej sprawy będzie tyle czasu oczekiwał na swoją kolej. Nowy klient zdecydowanie wyszedł by z placówki i udał się na przykład do konkurencji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.