Opinia użytkownika: Klient_LjZGE
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Po wejściu do placówki zauważyłem kilku klientów oczekujących na obsługę. Mimo, iż doradców obsługujących klientów było dwóch cały proces obsługi klienta jest dość długi. Na swoja kolej czekałem ponad 40 minut to bardzo długo. Z obsługi byłem bardzo zadowolony Pani, która mnie obsługiwała była kompetentna i znała odpowiedzi na wszystkie pytania, które jej zadałem a dotyczyły one przedłużenia umowy i dokupienia dodatkowej usługi Internetu stacjonarnego w moim miejscu zamieszkania. Chociaż nie skorzystałem z zaproponowanej mi oferty byłem zadowolony z obsługi. Jedne zastrzeżenia mam do czasu oczekiwania, który był zdecydowanie zbyt długi. Tylko klient mocno zmotywowany do załatwienia swojej sprawy będzie tyle czasu oczekiwał na swoją kolej. Nowy klient zdecydowanie wyszedł by z placówki i udał się na przykład do konkurencji.