Kontakt z firmą Vectra jest bardzo trudny. Niezaleznie od kanału komunikacji konsultanci robią wszystko, żeby zniechęcić do kontaktu, odpowiadają zdawkowo, ciągle zasłaniają się brakiem możliwości zrobienia czegokolwiek. Nie byłoby to dziwne gdyby nie fakt, że niektórzy konsultanci są w stanie zrobić niektóre rzeczy, których inni zrobić "nie mogli". Dodam tylko ku przestrodze, że w moim przypadku firma Vectra w wyniku pomyłki z ich strony wypowiedziała mi umowę (o czym dowiedziałem się na dzień przed rozwiązaniem umowy), przez co przez wiele dni byłem pozbawiony internetu, po wielu wykonanych telefonach i zgłoszonych reklamacjach Vectra przywróciła usługi, a jedyna formą rekompensaty było nieuwzględnienie w fakturze dni bez internetu. Firma przeprosiła za swoją pomyłkę zwrotem: "Niniejsze pismo prosimy traktować jako oficjalne przeprosiny ze strony Dostawcy Usług"
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.