Opinia użytkownika: Klient_KPmO
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Kontakt z firmą Vectra jest bardzo trudny. Niezaleznie od kanału komunikacji konsultanci robią wszystko, żeby zniechęcić do kontaktu, odpowiadają zdawkowo, ciągle zasłaniają się brakiem możliwości zrobienia czegokolwiek. Nie byłoby to dziwne gdyby nie fakt, że niektórzy konsultanci są w stanie zrobić niektóre rzeczy, których inni zrobić "nie mogli". Dodam tylko ku przestrodze, że w moim przypadku firma Vectra w wyniku pomyłki z ich strony wypowiedziała mi umowę (o czym dowiedziałem się na dzień przed rozwiązaniem umowy), przez co przez wiele dni byłem pozbawiony internetu, po wielu wykonanych telefonach i zgłoszonych reklamacjach Vectra przywróciła usługi, a jedyna formą rekompensaty było nieuwzględnienie w fakturze dni bez internetu. Firma przeprosiła za swoją pomyłkę zwrotem: "Niniejsze pismo prosimy traktować jako oficjalne przeprosiny ze strony Dostawcy Usług"