Stacja Orlen zrobiła na mnie dobre wrażenie, jeśli chodzi o czystość na terenie stacji i w sklepie. Półki były dobrze zaopatrzone, a dystrybutory działały bez żadnych problemów. Niestety, obsługa trochę rozczarowała. Pracownicy wyglądali niechlujnie, a ich stroje były brudne, co psuło ogólny odbiór. Przy takim wysokim standardzie w innych obszarach stacji warto zadbać o schludny wygląd pracowników, bo to również wpływa na wrażenia klientów. Poza tym wszystko było w porządku.
Jakość usług Vectry pozostawia wiele do życzenia. Internet często traci stabilność, co utrudnia pracę i korzystanie z rozrywki. Próby kontaktu z obsługą klienta bywają frustrujące – czas oczekiwania na połączenie jest długi, a konsultanci nie zawsze są w stanie udzielić konkretnych odpowiedzi lub szybko rozwiązać problemu. Dodatkowo, zdarzają się niejasności w rozliczeniach, co wymaga dodatkowych wyjaśnień. Szkoda, ponieważ oferta jest atrakcyjna, ale jakość realizacji znacząco odbiega od oczekiwań.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.