Rekordowo długi czas oczekiwania na obsługę (ponad 20 minut czekania na doradcę, następnie kolejne ponad 15 minut czekania na wydania zakupionego urządzania). Zasadniczo to sam dokonałem wyboru upragnionego sprzętu, gdyż Pan doradca ewidentnie czytał informacje zawarte na cenówce, nie potrafił udzielić jasnej odpowiedzi na zadawane mu pytania. Najciekawsze było jednak proponowanie przez Pana ubezpieczenia, które rzekomo miało chronić przed każdymi uszkodzeniami mechanicznymi z mojej strony i kosztować krocie, po wczytaniu się w OWU odmówiłem tego pakietu, po czym Pan powiedział że tam jest kasa i proszę się tam udać. Chyba nie tak powinna wyglądać profesjonalna obsługa, wiem dobrze że za ubezpieczenie sprzętu doradcy dostają sporą kasę, ale moim zdaniem nie to powinno być czynnikiem dobrej obsługi.
Obsługa ani trochę nie zainteresowana klientem. Można wielokrotnie przechodzić obok pracowników, żaden z nich nie raczy zaoferować jakiejkolwiek pomocy. Bardzo słabe zachowanie, bo jako Klient nie muszę się znać na wszystkim i oczekuję profesjonalnej obsługi
Przede wszystkim ogromny plus za brak kolejki do stanowisk, lecz Pani, która mnie obsługiwała, była dosyć lakoniczna, czułem się nieco nieswojo, gdyż była to moja pierwsza wizyta w tego typu instytucji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.