Sklep na ogół czysty, ale zdarza się nie tylko chaos przy wypakowywaniu towaru, ale i klejąca podłoga.
Obsługa – zależy, na kogo się trafi. Są i osoby miłe, kompetentne i pomocne, i takie, które swoją postawą i działaniami zniechęcają do powrotu.
Niestety nie ma kas samoobsługowych, więc trzeba ryzykować, że się trafi na niekompetentnego gbura, przed którym nawet nie ma "ucieczki", jeśli chce się dokonać zakupu...
Asortyment ciekawy (zwłaszcza ten sezonowy – ale i w stałej ofercie jest trochę rzeczy, które niekoniecznie są łatwo dostępne gdzie indziej).
Warzywa i owoce czasem w niezbyt dobrym stanie.
Gdyby tylko udało się znaleźć więcej kompetentnego personelu (albo zamontować w każdym sklepie kilka kas samoobsługowych, a niekompetentny personel zwolnić), poziom zadowolenia klientów wzrósłby znacznie.
Apteka dobrze zatowarowana w podstawowe leki i środki lecznicze, te słabiej dostępne również na ogół można dostać (lub zamówić, jeśli są w hurtowni).
Obsługa kulturalna, i przede wszystkim kompetentna, potrafi doradzić w przypadku wątpliwości, nie próbuje nic wciskać, tylko odpowiada na potrzeby klienta/pacjenta.
Można płacić BLIKiem, czyli jest opcja zapłacenia nawet wtedy, gdy ma się przy sobie tylko telefon.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.