Opinia użytkownika: Klient_I3evw
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Sklep na ogół czysty, ale zdarza się nie tylko chaos przy wypakowywaniu towaru, ale i klejąca podłoga. Obsługa – zależy, na kogo się trafi. Są i osoby miłe, kompetentne i pomocne, i takie, które swoją postawą i działaniami zniechęcają do powrotu. Niestety nie ma kas samoobsługowych, więc trzeba ryzykować, że się trafi na niekompetentnego gbura, przed którym nawet nie ma "ucieczki", jeśli chce się dokonać zakupu... Asortyment ciekawy (zwłaszcza ten sezonowy – ale i w stałej ofercie jest trochę rzeczy, które niekoniecznie są łatwo dostępne gdzie indziej). Warzywa i owoce czasem w niezbyt dobrym stanie. Gdyby tylko udało się znaleźć więcej kompetentnego personelu (albo zamontować w każdym sklepie kilka kas samoobsługowych, a niekompetentny personel zwolnić), poziom zadowolenia klientów wzrósłby znacznie.