"Moje doświadczenie w Żabce było bardzo rozczarowujące. Obsługa była nieuprzejma i nie wykazała chęci pomóc. Zakupiłem jedzenie, które chciałem podgrzać, ale pracownik odmówił, tłumacząc, że nie mogą tego zrobić. Zrozumiałbym, gdyby była jakaś ważna przyczyna, ale odpowiedź była bardzo zdawkowa i niezadowalająca. Wcześniej nigdy nie spotkałem się z takim podejściem w tej sieci, więc jestem zawiedziony, że ta sytuacja miała miejsce. Mam nadzieję, że firma zwróci uwagę na jakość obsługi, bo to zdecydowanie wpływa na wrażenia klientów
Moje doświadczenie z konsultantem sieci Play było bardzo pozytywne. Konsultant okazał się pomocny i profesjonalny, z łatwością udzielił mi odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące mojego abonamentu. Czas oczekiwania na połączenie nie był długi, a rozmowa przebiegła sprawnie. Dodatkowo, konsultant wykazał się dużą cierpliwością i uprzedził mnie o kilku opcjach, które mogłyby lepiej odpowiadać moim potrzebom. Czułem, że moje sprawy są traktowane priorytetowo, co z pewnością wpłynęło na pozytywne wrażenie. Jeśli miałbym jeszcze kiedyś skorzystać z pomocy, z pewnością zwróciłbym się do Play.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.