Opinie użytkownika (2)

"Moje doświadczenie w...
"Moje doświadczenie w Żabce było bardzo rozczarowujące. Obsługa była nieuprzejma i nie wykazała chęci pomóc. Zakupiłem jedzenie, które chciałem podgrzać, ale pracownik odmówił, tłumacząc, że nie mogą tego zrobić. Zrozumiałbym, gdyby była jakaś ważna przyczyna, ale odpowiedź była bardzo zdawkowa i niezadowalająca. Wcześniej nigdy nie spotkałem się z takim podejściem w tej sieci, więc jestem zawiedziony, że ta sytuacja miała miejsce. Mam nadzieję, że firma zwróci uwagę na jakość obsługi, bo to zdecydowanie wpływa na wrażenia klientów

Klient_GKUSP

18.03.2025

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moje doświadczenie z...
Moje doświadczenie z konsultantem sieci Play było bardzo pozytywne. Konsultant okazał się pomocny i profesjonalny, z łatwością udzielił mi odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące mojego abonamentu. Czas oczekiwania na połączenie nie był długi, a rozmowa przebiegła sprawnie. Dodatkowo, konsultant wykazał się dużą cierpliwością i uprzedził mnie o kilku opcjach, które mogłyby lepiej odpowiadać moim potrzebom. Czułem, że moje sprawy są traktowane priorytetowo, co z pewnością wpłynęło na pozytywne wrażenie. Jeśli miałbym jeszcze kiedyś skorzystać z pomocy, z pewnością zwróciłbym się do Play.

Klient_GKUSP

18.03.2025

Play

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi