Opinie użytkownika (2)

Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu z żoną rozważaliśmy zakup nowego telewizora. Po wstępnym  rozpoznaniu w internecie ofert oraz porad znajomych zdecydowaliśmy się, ze względu na konkurencyjną cenę na zakup telewizora wybranego z dwóch marek. Po sprawdzeniu obowiązujących w kilku sklepach cen zdecydowaliśmy się na Madia Markt.  Jedno co wiedzieliśmy, to to że telewizor ma mieć 32 cale oraz być typu Smart. Po wejściu do Media Markt od razu zagadnięty przez nas pracownik wskazał nam gdzie się udać aby odnaleźć telewizory. Okazało się to szczególnie przydatne, bowiem dział z telewizorami znajduje się w tym sklepie na piętrze. Tam też udaliśmy się. Po dojściu na miejsce  okazało się że pracownik akurat zajmuje się jakimś innym klientem, dlatego musieliśmy zaczekać, ale trwało to długo. Nasz rozmówca okazał się bardzo przydatny. Szeroko przedstawił cała gamę telewizorów (nie sugerowaliśmy mu niczego), i od razu skorygował nasze oczekiwania, okazało się bowiem, że najlepsze marki produkują "smarty" w przekątnej minimum 43 cale i w tym wymiarze mają najlepsze wyposażenie. Bez problemu uzyskaliśmy odpowiedzi na nasze pytania, pracownik wskazał najlepsze marki telewizorów smart, wyjaśnił nam funkcje tego telewizora, szczegółowość obrazu, opowiedział o aktualizacjach oprogramowania, co jest ważne przy tego typu odbiornikach. Nasz rozmówca był bardzo kompetentny, rzeczowy i uprzejmy. Sprawiał wrażenie jakby czekał na nas aby udzielić nam  szczegółowych informacji. Cała wizyta skutkowała zakupem telewizora, który spełnia nasze oczekiwania i z którego jesteśmy bardzo zadowoleni. Polecam ten sklep. Rzeczowa fachowa i szybka obsługa.

Klient_Fsja

08.09.2020

Media Markt

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
Kilka dni temu...
Kilka dni temu miałem zamiar kupić lakier podłogowy. Z uwagi na remont mieszkania potrzebowałem nabyć właściwy lakier z punktu widzenia przydatności. Jak bowiem słyszałem inne są właściwości i przeznaczenie lakierów oznaczanych jako tzw. chemiczne oraz wodne. Po wejściu na teren hali sprzedażowej nie było nikogo kto by wskazał właściwy dział. Jak mogłem się domyślać "to gdzieś tam gdzie farby". Po jakimś czasie samodzielnie znalazłem odpowiednią półkę. Bez szczegółowego czytania nadruków na puszkach trudno było odnaleźć na niej oba rodzaje lakierów. Zesztą ilość informacji jaka na nich się znajdowała dla przeciętnego konsuanta była trudna do szybkiego przyswojenia. Biorąc pod uwagę ochotę to że chciałem spędzić na zakupach jak najmniej czasu (była 20.00) i tego że chciałem dokonać trafnego wyboru zacząłem szukać kogoś z obsługi. Zarówno w "mojej" alejce jak i w sąsiednich ani dalszych nikogo z obsługi nie było. Dopiero wycieczka w strefę nie dla klientów - obok hali tam gdzie jeżdżą wózki widłowe - pozwoliła na odnalezienie dwóch pracowników. Jeden z niech okazał się znawcą tematu. Po udaniu się do działu lakierów odpowiedział mi na wszystkie pytania. Zarówno dotyczące tego jaki lakier poleca na moją podłogę, jaka jest jego rzeczywista wydajność z metra, stosunek jakości do ceny, oraz jak prawidłowo przygotować podłogę pod lakierowanie. To ostatnie okazało się również bardzo przydatne, bowiem mój "fachowiec" miał na ten temat inne zdanie, co okazało się w rezultacie kompletnie błędne, a rację miał pracownik Castoramy. Podsumowując: jeśli będziemy wytrwali w poszukiwaniu obsługi natrafimy na kompetentnego pracownika, który odpowie na nasze pytania nie tylko dotyczące sprzedawanego produktu ale i w kwestiach technicznych związanych z jego właściwym zastosowaniem. Tym samym dokonamy trafnego zakupu i wyboru odpowiedniej techniki jego zastosowania.

Klient_Fsja

08.09.2020

Castorama

Placówka

Bydgoszcz, Grunwaldzka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi