Opinia użytkownika: Klient_Fsja
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Kilka dni temu miałem zamiar kupić lakier podłogowy. Z uwagi na remont mieszkania potrzebowałem nabyć właściwy lakier z punktu widzenia przydatności. Jak bowiem słyszałem inne są właściwości i przeznaczenie lakierów oznaczanych jako tzw. chemiczne oraz wodne. Po wejściu na teren hali sprzedażowej nie było nikogo kto by wskazał właściwy dział. Jak mogłem się domyślać "to gdzieś tam gdzie farby". Po jakimś czasie samodzielnie znalazłem odpowiednią półkę. Bez szczegółowego czytania nadruków na puszkach trudno było odnaleźć na niej oba rodzaje lakierów. Zesztą ilość informacji jaka na nich się znajdowała dla przeciętnego konsuanta była trudna do szybkiego przyswojenia. Biorąc pod uwagę ochotę to że chciałem spędzić na zakupach jak najmniej czasu (była 20.00) i tego że chciałem dokonać trafnego wyboru zacząłem szukać kogoś z obsługi. Zarówno w "mojej" alejce jak i w sąsiednich ani dalszych nikogo z obsługi nie było. Dopiero wycieczka w strefę nie dla klientów - obok hali tam gdzie jeżdżą wózki widłowe - pozwoliła na odnalezienie dwóch pracowników. Jeden z niech okazał się znawcą tematu. Po udaniu się do działu lakierów odpowiedział mi na wszystkie pytania. Zarówno dotyczące tego jaki lakier poleca na moją podłogę, jaka jest jego rzeczywista wydajność z metra, stosunek jakości do ceny, oraz jak prawidłowo przygotować podłogę pod lakierowanie. To ostatnie okazało się również bardzo przydatne, bowiem mój "fachowiec" miał na ten temat inne zdanie, co okazało się w rezultacie kompletnie błędne, a rację miał pracownik Castoramy. Podsumowując: jeśli będziemy wytrwali w poszukiwaniu obsługi natrafimy na kompetentnego pracownika, który odpowie na nasze pytania nie tylko dotyczące sprzedawanego produktu ale i w kwestiach technicznych związanych z jego właściwym zastosowaniem. Tym samym dokonamy trafnego zakupu i wyboru odpowiedniej techniki jego zastosowania.