W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczna (zamknięcie sklepów budowlanych - sprzedaż wyłączenie prowadzona online), dokonałem zakupu artykułów ogrodniczych (doniczki, podstawki itp., nic szczególnego) poprzez zamówienie złożone na stronie castorama.pl - odbiór w sklepie za dwie godziny. Zamówienie złożone w dniu wczorajszym (pod wieczór). Sms z informacją, iż mogę odebrać zamówienie dostałem po około 1:45 h.
W dniu dzisiejszym postanowiłem odebrać swoje zamówienie. Jednak okazało się to niemożliwe, mimo iż otrzymałem SMS- zamówienie gotowe do odbioru.
Czekając na odbiór zamówienia dało się zauważyć i odczuć, iż w strefie odbioru zamówień panuje bałagan. Widziałem, iż Pan szukający mojego zamówienia ma ogromny problem- nie może go znaleźć. Po oczekiwaniu 20 minut zapytałem się, czy otrzymam to zamówienie w dniu dzisiejszym. Odpowiedź, która otrzymałem od innej Pani (również nie była miła) to stwierdzenie, że Pan poszedł skompletować moje zamówienia. Zamówienie, które de facto było gotowe do odbioru.
Po około kolejnych 10 minutach, podszedł do mnie Pan szukający mojego zamówienia (miał w ręku tylko paragon wydrukowany przed chwilą) wreczyl mi paragon i powiedział, że mam iść sobie zrobić zwrot. Bez słowa wyjaśnienia, bez słowa przepraszam, tylko słowa "trzeba zrobić zwrot".
Próbują ustalić kto, który z pracowników kompletował moje zamówienie i wprowadził do systemu dane, które umożliwiły wygenerowanie sms-a do mojej osoby z informacja o możliwości odbioru towaru, "odbiłem się od ściany". Pierw usłyszałem, że ten Pan gdzieś poszedł. Po kolejnych 10 minutach dalej Pana nie było. Czyja to wina, dlaczego miałem zgłosić się po zamówienia, którego nie było, nie wiem do teraz.
Ogólnie wrażenie na bardzo duży minus. Tym bardziej porównując sytuację do podobnej, która miała miejsce w dniu wczorajszym - był to konkurencyjny (zielony) market budowlany. Tam pracownicy podczas kompletowania zamówienia potrafili zadzwonić do mnie i wyjaśnić, że tego produktu brakuje, czy może być inny, podobny.
Reasumując, jakiś obsługi na poziomie równym zero. Podejście pracowników do klienta z góry negatywne - moje odczucie z dziś. Towar nieodebrnay, gdyż nie wiadomo co się z nim stało. Stracony czas oraz nerwy. Gorąco odradzam.
Bardzo dobre wrażenia że spotkania z Panią mekler l. Polecam. Miła i kompetentna osoba. Jedyne co mozna poprawić to zwiększenie ilości personelu obsługującego klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.