Brak kompetencji... Nie spotkałam się z takim podejściem do klienta!! Wprowadzają w błąd na każdym kroku, pytanie po co DPD mają politykę zgłaszania dyspozycji, które i tak nie dają gwarancji ich zrealizowania. Bezczelnie twierdzą, że nie ma takiego adresu. Gratulacje również, że kurierzy potrafią być w dwóch miejscach na raz, pobierając paczkę a jednocześnie niby próbował ja doręczyć.
Wprowadzają w błąd klienta!! pierwszy raz spotykam się z takim podejściem. twierdzą, że była próba doręczenia gdzie jej nie było zwłaszcza, że status był 6:40 pobranie z oddziału i w tym samym czasie kurier próbował dostarczyć paczkę, normalnie cud, że kurier potrafi być w dwóch miejscach na raz. Proszą o wypełnianie formularzy na stronie by wydać dyspozycję do paczki, gdzie olewają temat i usłyszałam, że takie zgłoszenie nie daje gwarancji przyjęcia go. dzwoniłam codziennie przez dwa tygodnie, i przez dwa tygodnie było by obiecane, utwierdzane że wszystko będzie załatwione i paczka dotrze do odbiorcy, po kolejnej rozmowie znów dostaje utwierdzona, że ponownie dali dyspozycję a 2 godziny później status przesyłki, zwrot do nadawcy... najgorsza firma !!! pytanie, tylko jeszcze po co Waszej firmie te wszystkie procedury zgłoszeniowe, skoro nic one nie dają...? brak słów na to co się stało...NIGDY WIĘCEJ ŻADNYCH WYSYŁEK !!!!!!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.