Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_EPEi

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: Wprowadzają w błąd klienta!! pierwszy raz spotykam się z takim podejściem. twierdzą, że była próba doręczenia gdzie jej nie było zwłaszcza, że status był 6:40 pobranie z oddziału i w tym samym czasie kurier próbował dostarczyć paczkę, normalnie cud, że kurier potrafi być w dwóch miejscach na raz. Proszą o wypełnianie formularzy na stronie by wydać dyspozycję do paczki, gdzie olewają temat i usłyszałam, że takie zgłoszenie nie daje gwarancji przyjęcia go. dzwoniłam codziennie przez dwa tygodnie, i przez dwa tygodnie było by obiecane, utwierdzane że wszystko będzie załatwione i paczka dotrze do odbiorcy, po kolejnej rozmowie znów dostaje utwierdzona, że ponownie dali dyspozycję a 2 godziny później status przesyłki, zwrot do nadawcy... najgorsza firma !!! pytanie, tylko jeszcze po co Waszej firmie te wszystkie procedury zgłoszeniowe, skoro nic one nie dają...? brak słów na to co się stało...NIGDY WIĘCEJ ŻADNYCH WYSYŁEK !!!!!!!!