Szybka obsługa klienta, na wszystkie zadane pytania odpowiedziano mi, miła obsługa (można było pożartować), pracownicy znają na produktach (jeśli czegoś nie są dokładni to sprawdzą, ale nie wciskają "kitu", aby tylko sprzedać produkt). Bardzo mile wspominam tą wizytę. Nie mam zarzutów i negatywnych emocji po tych zakupach.
Na pierwszy rzut oka, czysto, przejrzyście, fajny design, jednakże po złożeniu zamówienia na ekranie dotykowym wszystkie pozytywne wrażenia minęły. Złożone zamówienie było z dodatkową opcją przyniesienia do stolika. Niestety po 40minutach była potrzebna moja interwencja, ponieważ nie otrzymałam jedzenia. Opryskliwość i brak uprzejmości pracowników jest nie do opisania. Zamówienie dostałam niekompletne. Menager i pracownicy nie posiadają odpowiedniej wiedzy na temat obsługi klienta oraz są niekompetentni. Zabawki dla dzieci, które stoją w gablocie nie są adekwatne do faktycznego stanu, co idzie wprowadzanie konsumenta w błąd. Nigdy nie zostałam tak nieprzyjemnie potraktowana jak tam. Z przykrością mi stwierdzić, że w tak renomowanej, znanej restauracji, która stawia na KLIENTA dzieją się takie rzeczy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.