Opinia użytkownika: Klient_E2aK
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Na pierwszy rzut oka, czysto, przejrzyście, fajny design, jednakże po złożeniu zamówienia na ekranie dotykowym wszystkie pozytywne wrażenia minęły. Złożone zamówienie było z dodatkową opcją przyniesienia do stolika. Niestety po 40minutach była potrzebna moja interwencja, ponieważ nie otrzymałam jedzenia. Opryskliwość i brak uprzejmości pracowników jest nie do opisania. Zamówienie dostałam niekompletne. Menager i pracownicy nie posiadają odpowiedniej wiedzy na temat obsługi klienta oraz są niekompetentni. Zabawki dla dzieci, które stoją w gablocie nie są adekwatne do faktycznego stanu, co idzie wprowadzanie konsumenta w błąd. Nigdy nie zostałam tak nieprzyjemnie potraktowana jak tam. Z przykrością mi stwierdzić, że w tak renomowanej, znanej restauracji, która stawia na KLIENTA dzieją się takie rzeczy.