Podczas wizyty na stacji paliw Orlen oceniam kompetencje personelu, zwracając uwagę na ich kulturę osobistą, chęć pomocy oraz umiejętność udzielania jasnych i konkretnych informacji, np. o aktualnych promocjach czy ofercie gastronomicznej. Obserwuję, czy pracownicy zachowują się profesjonalnie, są uprzejmi i traktują każdego klienta z należytą uwagą. Czas obsługi mierzę od momentu wejścia na stację do zakończenia transakcji – biorę pod uwagę długość kolejek, szybkość działania kasjerów i ewentualne opóźnienia. Oceniając ofertę, zwracam uwagę na jej różnorodność – zarówno pod względem asortymentu sklepowego, jak i oferty Stop Cafe. Sprawdzam również, czy produkty są dobrze wyeksponowane i łatwo dostępne. Wygląd stacji oceniam na podstawie ogólnej czystości terenu, stanu technicznego dystrybutorów, porządku wokół stacji oraz estetyki i schludności wnętrza sklepu.
Podczas wizyty w sklepie Biedronka oceniam, czy personel jest uprzejmy, pomocny i potrafi udzielić informacji na temat produktów lub promocji. Zwracam uwagę na tempo obsługi przy kasie oraz dostępność pracowników na sali sprzedaży. Sprawdzam, czy oferta sklepu jest zgodna z gazetką promocyjną, a półki są dobrze zatowarowane. Wygląd sklepu oceniam pod kątem czystości, porządku na regałach oraz ogólnego wrażenia estetycznego.
Podczas wizyty w sklepie Biedronka oceniam, czy personel jest uprzejmy, pomocny i potrafi udzielić informacji na temat produktów lub promocji. Zwracam uwagę na tempo obsługi przy kasie oraz dostępność pracowników na sali sprzedaży. Sprawdzam, czy oferta sklepu jest zgodna z gazetką promocyjną, a półki są dobrze zatowarowane. Wygląd sklepu oceniam pod kątem czystości, porządku na regałach oraz ogólnego wrażenia estetycznego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.