Korzystałam ostatnio z obsługi klienta poprzez infolinię Vectra. Niestety połączenie się z wirtualnym konsultantem już na początku sprawia kłopoty. Robot jest mało inteligentny, odsyła klienta do posłużenia się drogą mailową. Ciężko jest połączyć się z konsultantem, jeśli się już uda, to czas oczekiwania jest niestety bardzo długi. Konsultanci często są zdenerwowani bądź niemili. Jeśli chodzi o sprawy techniczne często trzeba czekać na połączenie z działem technicznym ponad 24 godziny gdzie przy awarii jest to bardzo długi czas oczekiwania.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Na wejściu od...
Na wejściu od razu zostałam przywitana przez sprzedawcę ciepłym uśmiechem. Sklep był przestronny oraz przejrzysty, towar na półkach był zapełniony, szeroki wybór produktów, pieczywo świeże, otoczenie sklepu i sam sklep był czysty i posprzątany. Sprzedawca był ubrany w strój pracowniczy, zapytał o aplikację żabki oraz powiadomił o aktualnych promocjach, natomiast nie podobało mi się że to, że w międzyczasie korzystał z telefonu. Zostałam również pożegnana. Gdyby nie korzystanie z telefonu, moja ocena wynosiłaby 5 gwiazdek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.