Karygodne zachowanie ekspedientki w sklepie żabka Warszawa Ilskiego 11. W niedziele 16.02.2025 ok godziny 19:00 poszłam do sklepu. Zastałam zamknięty sklep, pani ekspedientka układała ceny i towar, nie chcąc mnie wpuścić do sklepu. Zapukałam w drzwi to pani popukala sie w głowę ostentacyjnie mi to pokazując.przed sklepem zebrało sie sporo osób czekając na otwarcie.
Niestety wszyscy zrezygnowaliśmy po 10-15 minutach oczekiwania i poszliśmy do konkurencyjnego sklepu groszek. Wracając weszłam prosząc o nr tel do właściciela. Sprzedawczyni nie chciała mi go podać i twierdziła ze właściciel upoważnił ja do zamknięcia sklepu na czas jej przerwy. Wzięłam kanapkę która chciałam kupić pani nie chciała mnie obsłużyć twierdząc ze na nią krzyczę. Powiedziałam ze cała sytuacje powiem szefowi i załatwię jej zachowanie w ten sposób ze jeszcze będzie płakać. Kazała mi wyjść ze sklepu.
Dodam jeszcze ze to nie była pierwsza taka sytuacja. Już kilka razy stałam i czekałam aż ta pani poukłada towar dopiero z łaska obsłuży klienta.
To jest nie zgodne ze standardami obsługi klienta.
Liczę na rozwiązanie tej sprawy, bo tak być nie może.
Karygodne zachowanie ekspedientki w sklepie żabka Warszawa Ilskiego 11. W niedziele 16.02.2025 ok godziny 19:00 poszłam do sklepu. Zastałam zamknięty sklep, pani ekspedientka układała ceny i towar, nie chcąc mnie wpuścić do sklepu. Zapukałam w drzwi to pani popukala sie w głowę ostentacyjnie mi to pokazując.przed sklepem zebrało sie sporo osób czekając na otwarcie.
Niestety wszyscy zrezygnowaliśmy po 10-15 minutach oczekiwania i poszliśmy do konkurencyjnego sklepu groszek. Wracając weszłam prosząc o nr tel do właściciela. Sprzedawczyni nie chciała mi go podać i twierdziła ze właściciel upoważnił ja do zamknięcia sklepu na czas jej przerwy. Wzięłam kanapkę która chciałam kupić pani nie chciała mnie obsłużyć twierdząc ze na nią krzyczę. Powiedziałam ze cała sytuacje powiem szefowi i załatwię jej zachowanie w ten sposób ze jeszcze będzie płakać. Kazała mi wyjść ze sklepu.
Dodam jeszcze ze to nie była pierwsza taka sytuacja. Już kilka razy stałam i czekałam aż ta pani poukłada towar dopiero z łaska obsłuży klienta.
To jest nie zgodne ze standardami obsługi klienta.
Liczę na rozwiązanie tej sprawy, bo tak być nie może.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.