Zamawiajac czesto towar online ze sklepu H&M zdarzaly sie pomylki dotyczace wyslania niewlasciwego rozmiaru zamowionego przeze mnie towaru co powodowalo wielokrotny kontakt z infolinia H&M w tej sprawie. Brak profesjonalizmu oraz wiedzy na temat oferowanych produktow zmuszal mnie do skladania reklamacji w tej sprawie.
Bedac dlugoletnim klientem Santander Consumer Banku oraz korzystajac dosc czesto z infolinii Banku jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakoscia obslugi klienta oraz przekazywaniem informacji na temat posiadanych produktow w Banku. Pracownicy infolinii sa otwarci na klienta oraz nie odczuwa sie podczas rozmowy braku zaangazowania w wykonywana prace. Jakosc oraz swiadczenie uslug Banku jest na najwyzszym poziomie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.