Wystawiam najwyższą możliwą ocenę, ponieważ tak wyobrażam sobie dbanie o interesy klienta. Kończyła mi się polisa, o czym nie pamiętałem, zadzwoniła do mnie Pani z Uniqa i zaproponowała warunki przedłużenia. Nie była nachalna, ani napastliwa, po prostu przedstawiła ofertę. Powiedziałem, że nie jestem zainteresowany, bo chę przejrzeć oferty innych firm. Pani grzecznie podziękowała i zaproponowała, żebym dzwonił jeżeli zmienię zdanie. Po sprawdzeniu cen w innych firmach ubezpieczeniowych okazało się, że oferta od Uniqa była jednak najkorzystniejsza. Zadzwoniłem do {ani, z którą rozmawiałem wcześniej i zawarłem polisę. Tak powinny robić inne firmy, zachęcać, a nie na siłę wciskać oferty.
Bardzo trudny kontakt, długi czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta, a następnie brak kompetencji do rozwiązania mojej sprawy. Chodziło o naliczenie dodatkowych opłat na fakturze za usługi, których nie zamawiałem i z których nie korzystałem. Daję 2 gwiazdki tylko dlatego, że sprawę udało się ostatecznie rozwiązać mailowo na moją korzyć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.