Opinie użytkownika (2)

Wystawiam najwyższą możliwą...
Wystawiam najwyższą możliwą ocenę, ponieważ tak wyobrażam sobie dbanie o interesy klienta. Kończyła mi się polisa, o czym nie pamiętałem, zadzwoniła do mnie Pani z Uniqa i zaproponowała warunki przedłużenia. Nie była nachalna, ani napastliwa, po prostu przedstawiła ofertę. Powiedziałem, że nie jestem zainteresowany, bo chę przejrzeć oferty innych firm. Pani grzecznie podziękowała i zaproponowała, żebym dzwonił jeżeli zmienię zdanie. Po sprawdzeniu cen w innych firmach ubezpieczeniowych okazało się, że oferta od Uniqa była jednak najkorzystniejsza. Zadzwoniłem do {ani, z którą rozmawiałem wcześniej i zawarłem polisę. Tak powinny robić inne firmy, zachęcać, a nie na siłę wciskać oferty.

Klient_7lfQl

26.01.2023

UNIQA

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo trudny kontakt,...
Bardzo trudny kontakt, długi czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta, a następnie brak kompetencji do rozwiązania mojej sprawy. Chodziło o naliczenie dodatkowych opłat na fakturze za usługi, których nie zamawiałem i z których nie korzystałem. Daję 2 gwiazdki tylko dlatego, że sprawę udało się ostatecznie rozwiązać mailowo na moją korzyć.

Klient_7lfQl

26.01.2023

UPC

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi