Opinie użytkownika (1)

Po zawieszeniu usług...
Po zawieszeniu usług TV i Internet na okres 3 m-cy (koszt 50zł) na wniosek abonenta usługi nie zostają ponownie podłączone na czas (na wniosek telefoniczny oraz droga elektroniczną). Po kilkukrotnym zgłoszeniu tego problemu przez infolinie oraz elektronicznie usługi zostają przywrócone 8 dnia. Zgłoszenie było widoczne w systemie Vectry "do realizacji", ale monter nie mógł dotrzeć na wskazany adres z niewyjaśnionych przyczyn. Awaria systemu. Oczywiście koszt usług za dany miesiąc bez korekty. I znów wnioski o korektę faktury za okres bez świadczenia usług.

Klient_7Wput

07.04.2023

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
07.04.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi