Po zawieszeniu usług TV i Internet na okres 3 m-cy (koszt 50zł) na wniosek abonenta usługi nie zostają ponownie podłączone na czas (na wniosek telefoniczny oraz droga elektroniczną).
Po kilkukrotnym zgłoszeniu tego problemu przez infolinie oraz elektronicznie usługi zostają przywrócone 8 dnia.
Zgłoszenie było widoczne w systemie Vectry "do realizacji", ale monter nie mógł dotrzeć na wskazany adres z niewyjaśnionych przyczyn. Awaria systemu.
Oczywiście koszt usług za dany miesiąc bez korekty. I znów wnioski o korektę faktury za okres bez świadczenia usług.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.