Podzielę się opinią na temat internetowej apteki Melissa.
W kwestii obsługi klienta apteka zasługuje na najwyższą ocenę.
Apteka posiada czat dzięki któremu dowiedziałam się więcej na temat poszczególnych suplementów oraz leków. Co więcej, apteka udostępnia numer telefonu pod który można dzwonić w godzinach 9.00-17.00.
Mój telefon zostal odebrany po 3 sekundach, po czym otrzymałam wyczerpującą odpowiedź na zadane pytania - pełen profesjonalizm.
Obsługa klienta zasługuje na bardzo pozytywną ocenę.
Jednak szybkość obsługi zamówienia pozostawia wiele do życzenia. Zgodnie z regulaminem kurier dzwoni do odbiorcy po 2 nieudanych próbach doręczenia, jednak moja prośba o kontakt została niezrealizowa.
Otrzymałam tylko jeden mail informacyjny potwierdzający otrzymanie przelewu. Zniecierpliwiona zadzwoniłam do sklepu oczekując na paczkę z suplementami.
Oczekiwanie wydłużyło się do 8 dni robiczych.
Dla porównania zamawiając suplementy u konkurencji czekałam na paczkę 3 dni robocze.
Ogólna ocena 3
Szanowni Państwo jestem nowym klientem i pragnę podzielić się z Państwem spostrzeżeniami obsługi mojego zamówienia.
Trafiłam na firmę przez czysty przypadek, szukałam produktu, który wspiera odporność oraz uzupełnia niezbędne makro i mikroelementy.
Pierwsze moje wrażenia to profesjonalna obsługa, dużo pożytecznych informacji zawartych w katalogu produktów oraz spory asortyment. Szybko założyłam konto i już po kilku godzinach poszukiwań znalazłam coś w sam raz dla siebie.
Dodatkowo otrzymałam informację o możliwości zamawiania online.
Zamawianie proste i intuicyjne, naprawdę strona i mechanizm zakupów zasługuje na ocenę bardzo dobrą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.