Opinia użytkownika: Klient_7Ghs
Dotycząca firmy: Melisa
Treść opinii: Podzielę się opinią na temat internetowej apteki Melissa. W kwestii obsługi klienta apteka zasługuje na najwyższą ocenę. Apteka posiada czat dzięki któremu dowiedziałam się więcej na temat poszczególnych suplementów oraz leków. Co więcej, apteka udostępnia numer telefonu pod który można dzwonić w godzinach 9.00-17.00. Mój telefon zostal odebrany po 3 sekundach, po czym otrzymałam wyczerpującą odpowiedź na zadane pytania - pełen profesjonalizm. Obsługa klienta zasługuje na bardzo pozytywną ocenę. Jednak szybkość obsługi zamówienia pozostawia wiele do życzenia. Zgodnie z regulaminem kurier dzwoni do odbiorcy po 2 nieudanych próbach doręczenia, jednak moja prośba o kontakt została niezrealizowa. Otrzymałam tylko jeden mail informacyjny potwierdzający otrzymanie przelewu. Zniecierpliwiona zadzwoniłam do sklepu oczekując na paczkę z suplementami. Oczekiwanie wydłużyło się do 8 dni robiczych. Dla porównania zamawiając suplementy u konkurencji czekałam na paczkę 3 dni robocze. Ogólna ocena 3