Kontakt z obsługą w celu informacji na temat przesyłki z Ameryki. Z uwagi na fakt wydłużającego się oczekiwania na przesyłkę postanowiłem otrzymać informacji telefonicznej. Na początku czytelny otrzymałem jasną informację co muszę przygotować w celu uzyskania informacji, a następnie wybrać odpowiedni kanał do przełączenia się do odpowiedniego konsultanta. Oczekiwanie w klejce 16 osób trwało ok 10 minut, więc całkiem sprawnie. Po połączeniu się, Pani konsultant jasno i rzeczowo wyjaśniła skąd powstał problem oraz jak go rozwiązać. Rozmowa była krótka i konkretna. Zostałem skierowany do oddziału Poczty Polskiej.
Duża i przestrzenna restauracja. Istnieje możliwość zjedzenia posiłku na piętrze, gdzie nie ma natłoku wchodzących i wychodzących ludzi, oraz nikt oczekujący nie zagląda w nasz posiłek. Na skraju placówki jest kąt kawiarniany co umożliwia spokojne spotkanie przy kawie. Miła obsługa. W okresie przedświątecznym dodatkowe dekoreacje tematyczne i choinka co dodaje klimatu. Restauracja przy samej autostradzie, więc nie trzeba tracić czasu na zjazdy i poszukiwania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.