Do wczoraj byłam zadowoloną klientką Siedleckiego ZUS (grzeczna i miła obsługa, szczególnie jednego z Panów). Niestety, Pani na stanowisku 10.byla zniecierpliwiona nie zrozumieniem przeze mnie jej pytania (miałam wcześniej zapytać ją o szczegół dot. renty wdowiej,ale nie zdążyłam i stąd wynikło to niezrozumienie). Mam 80 lat i mogę czegoś nie zrozumieć, a fachowy pracownik ma obowiązek spokojnie mi wytłumaczyć. Poczułam się upokorzona obcesowym potraktowaniem (udzieliłam odpowiedzi na 2, czy 3 pytania) i już nie poprosiłam o żadna informacje. Na szczęście chyba już coraz mniej jest takich urzędniczek.
Bezczelne ignorowanie klienta. Dziś weszłam na czat i zgłosił się konsultant zadałam pytanie i nic przez około 5 minut nie odpisał więc się rozłączyłam. Mógł przecież napisać że zaraz sprawdzę a tu nic. Skandal i lekceważenie klienta na każdym kroku od lat.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Informujemy, że zgłoszenia na czacie są realizowane wraz z kolejnością wpływu, w związku z czym czas odpowiedzi na zgłoszenie może być wydłużony, za co serdecznie przepraszamy. Zachęcamy do skorzystania z innych form kontaktu, poprzez np. formularz zgłoszeniowy w Strefie Klienta lub wiadomość prywatną na Facebook'u. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl
Okropna obsługa klienta....
Okropna obsługa klienta. Konsultant już drugi raz i inny się rozłącza na czacie. Kopiuje powtarzające się z jego strony odpowiedzi. Nie angażuje się w pomoc. Udaje że nie widzi co się do niego pisze. Gra z klientem przyslowiowe kulki. Jednym słowem skandal.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.