Opinie użytkownika (2)

Zakupiłem bilety z...
Zakupiłem bilety z Warszawy do Sierpca (Warszawa Zachodnia - Sierpc). Niezwłocznie napisałem wiadomość mailową do firmy e-podróżnik, gdyż chciałbym wsiąść na przystanku Metro Marymont w Warszawie (zamiast Dw. Zachodni) i ku mojemu zdziwieniu otrzymałem informację, że nie mogę wsiąść na innym przystanku - żenujące. Anty klienckie podejście i to ostatni mój zakup biletów przez ten serwis. E_Podróźnik - zapomnieliście jak wygląda pro klienckie podejście robiąc problem z prośbą o możliwość skorzystania z innego przystanku - tracicie klienta a mam nadzieję, że ta jedna negatywna opinia i rozczarowany klient pociągnie za sobą konsekwencje - utrata Klientów x 100. NIE POLECAM!

Klient_5xkS

04.07.2024

e-podroznik.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Omijać szerokim łukiem....
Omijać szerokim łukiem. Sklep stosuje nieuczciwe praktyki konsumenckie. naciąganie Klientów na stratę czasu, na dojazdy po ponowny odbiór gdyż wysyłają po wielu próbach brakujące produkty w oddzielnych paczkach w związku z czym klient musi ieoe razy udawać się do paczkomatu np po odbior brakujących produktów. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_5xkS

04.09.2019

50 style

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi