Zakupiłem bilety z Warszawy do Sierpca (Warszawa Zachodnia - Sierpc). Niezwłocznie napisałem wiadomość mailową do firmy e-podróżnik, gdyż chciałbym wsiąść na przystanku Metro Marymont w Warszawie (zamiast Dw. Zachodni) i ku mojemu zdziwieniu otrzymałem informację, że nie mogę wsiąść na innym przystanku - żenujące. Anty klienckie podejście i to ostatni mój zakup biletów przez ten serwis.
E_Podróźnik - zapomnieliście jak wygląda pro klienckie podejście robiąc problem z prośbą o możliwość skorzystania z innego przystanku - tracicie klienta a mam nadzieję, że ta jedna negatywna opinia i rozczarowany klient pociągnie za sobą konsekwencje - utrata Klientów x 100.
NIE POLECAM!
Omijać szerokim łukiem. Sklep stosuje nieuczciwe praktyki konsumenckie.
naciąganie Klientów na stratę czasu, na dojazdy po ponowny odbiór gdyż wysyłają po wielu próbach brakujące produkty w oddzielnych paczkach w związku z czym klient musi ieoe razy udawać się do paczkomatu np po odbior brakujących produktów. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.