Opinia użytkownika: Klient_5xkS
Dotycząca firmy: e-podroznik.pl
Treść opinii: Zakupiłem bilety z Warszawy do Sierpca (Warszawa Zachodnia - Sierpc). Niezwłocznie napisałem wiadomość mailową do firmy e-podróżnik, gdyż chciałbym wsiąść na przystanku Metro Marymont w Warszawie (zamiast Dw. Zachodni) i ku mojemu zdziwieniu otrzymałem informację, że nie mogę wsiąść na innym przystanku - żenujące. Anty klienckie podejście i to ostatni mój zakup biletów przez ten serwis. E_Podróźnik - zapomnieliście jak wygląda pro klienckie podejście robiąc problem z prośbą o możliwość skorzystania z innego przystanku - tracicie klienta a mam nadzieję, że ta jedna negatywna opinia i rozczarowany klient pociągnie za sobą konsekwencje - utrata Klientów x 100. NIE POLECAM!