e-podroznik.pl

(0.80)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (113 z 306)

Zakupiłem bilet (doliczono...
Zakupiłem bilet (doliczono mi 2zł opłaty manipulacyjnej), później chciałem go zwrócić (od kwoty zwrotu odjęto 2 złote opłaty manipulacyjnej), lecz zwrot jest tylko w formie bonu możliwego do wykorzystania na stronie. No ok, pomyślałem i po jakimś czasie chciałem kupić bilet z wykorzystaniem tego bonu. Oczywiście przy zakupie doliczono mi kolejne 2 złote opłaty manipulacyjnej XDDDDDDD nie polecam, koszą ludzi na te swoje opłaty manipulacyjne i nie można nawet w normalny sposób dokonać zwrotu bilety z odzyskaniem pieniędzy.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam, nie...
Nie polecam, nie przyjechał mój bus, za który zapłaciłam przez internet, więc gdy minął rzekomy „termin odjazdu” nie było nawet szansy na zwrot pieniędzy.

Klient_pOOA1

25.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam, nie...
Nie polecam, nie przyjechał mój bus, za który zapłaciłam przez internet, więc gdy minął rzekomy „termin odjazdu” nie było nawet szansy na zwrot pieniędzy.

Klient_pOOA1

25.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłem bilety z...
Zakupiłem bilety z Warszawy do Sierpca (Warszawa Zachodnia - Sierpc). Niezwłocznie napisałem wiadomość mailową do firmy e-podróżnik, gdyż chciałbym wsiąść na przystanku Metro Marymont w Warszawie (zamiast Dw. Zachodni) i ku mojemu zdziwieniu otrzymałem informację, że nie mogę wsiąść na innym przystanku - żenujące. Anty klienckie podejście i to ostatni mój zakup biletów przez ten serwis. E_Podróźnik - zapomnieliście jak wygląda pro klienckie podejście robiąc problem z prośbą o możliwość skorzystania z innego przystanku - tracicie klienta a mam nadzieję, że ta jedna negatywna opinia i rozczarowany klient pociągnie za sobą konsekwencje - utrata Klientów x 100. NIE POLECAM!

Klient_5xkS

04.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza strona z...
Najgorsza strona z jaką ostatnio się spotkałam. Instrukcje są niejasne, nieintuicyjne, strona często się zawiesza lub nagle przestaje działać. Dodzwonienie się na numer jest niemożliwe, a na maile wydają się odpisywać osoby niekompetentne, które nie umieją czytać ze zrozumieniem oraz dają zdawkowe odpowiedzi. Jedyną zaletą jest szybkie zwrócenie pieniędzy za bilet, który z wielką chęcią anulowałam. Nie polecam oraz nie pozdrawiam.

karolinkastachura

05.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podają godzinę przyjazdu...
Podają godzinę przyjazdu autobusu i on nie przyjeżdża. Serwis nie poczuwa się do winy i w dodatku nie chce jakkolwiek pomóc, odsyła bezczelnie ludzi. Po co w takim razie ten kontakt ja się pytam?

Niezweryfikowany Klient_dEJPG

26.05.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Absolutnie nikomu nie...
Absolutnie nikomu nie polecam tego serwisu. Oszukują pisząc, że o danej godzinie pojedzie autobus, który okazuje się autobusem widmo i nigdy taki nie pojedzie. Ostrzegam wszystkich! Kontakt z serwisem nieistnieje!

niezalogowany-uzytkownik

10.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam chyba...
Nie polecam chyba że masz miliony na koncie nie dość że liczą sobie bardzo wysokie opłaty za połączenie to nie odbierają telefonu i tak właśnie można u nich uzyskać informacje/pomoc ... Z konta zniknęło 30 zł a nawet nic się nie dowiedziałam ...

niezalogowany-uzytkownik

29.11.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kradną w sumie...
Kradną w sumie 10,79 zł przy zwrocie biletu (4,90zl opłata manipulacyjna z kosmosu+ 5,80zł odstępne). Nędzne 18,12zł (bilet kosztował 35 ,79 zł- też naliczyli jakaś opłatę do tego, co było pierwotnie w wyszukiwarce) zwracają w formie bonu na zakup biletu u nich. Hehe... Będę omijać szerokim łukiem.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przy zakupie doliczyli...
Przy zakupie doliczyli 5,99 opłaty. Gdy zrezygnowałam policzyli kolejną opłatę manipulacyjną 4,99. Koszt biletu 37,99zł z opłatą. A po zwrocie 23, 81 zl i to w postaci vouchera na następne zakupy. JAKIM PRAWEM ZATRZYMUJĄ KOMUKOLOWIEK PIENIĄDZE I DAJĄ VOUCHERY. JA ZAPŁACIŁAM PRZELEWEM I ŻĄDAM ZWROTU NA KONTO KWOTY 14 ZŁ (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

JolantaP_Ha7i

25.09.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Musiałem zwrócić bilety....
Musiałem zwrócić bilety. Dostałem bony na zakup innych. Bony nie działają, kontakt zwrotny. Bagno i wodorosty. Nie polecam

aziatuhajbej_wO0u

13.05.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam na dzień...
Zakupiłam na dzień 27.04 23 bilety na pociąg Leszno-Głogów 7.27 oraz Głogów -Lubin 8.52. Na 5 minut przed odjazdem pociąg Leszno-Głogów został odwołany w rezultacie nie zdążyłam na następny pociąg. Złożyłam reklamację mail,em kilkakrotnie zero odpowiedzi. Kontakt telefoniczny nie można się dodzwonić. To jest zachęta do ponownego skorzystania z usług tego portalu.Nigdy więcej. Nie polecam i przestrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy przyszłych klientów.

Niezweryfikowany Klient_eMPYJ

10.05.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
nie polecam nikomu,...
nie polecam nikomu, firma wystawia przewozy z terminami, kupuję bilet , bo chcę aby dziecko dotarło do domu na święta, a dwa dni przed odjazdem dostaję informację, że przewoźnik nie jedzie, ale mogę dopłacić 50 % ceny i pojedzie ktoś inny, po namyśle zgadzam się , ale wtedy miejsc już podobno nie ma i proponują mi dopłatę prawie 75 % ceny. Ostatecznie rezygnuję i szukam na szybko uczciwej firmy. poza tym telefon do tej firmy to numer 703 gdzie połączenie to 3,69 zł za minutę połączenia. SZOK SZOK i SZOK

1212bas1212

24.12.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tragedia kupiliśmy bilety...
Tragedia kupiliśmy bilety których nie można oddać czy zmienić godzin transportu. Zero kontaktu telefonicznego podany numer jest cały czas zajęty czyli tylko podany a nie można się dodzwonić. Odradzam ten portal lepiej kupić bilet bezpośrednio u przewoźnika taniej i nie zostaniesz narażony na dodatkowe koszty nie polecam nikomu e-podróżnika (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_AhbH

06.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dziękuję za tak...
Dziękuję za tak stresujące i denerwujące rozpoczęcie urlopu, brak dokładnych informacji na bilecie przez co i tak musiałam szukać na stronie przewoźnika dokładnych informacji, nie rozumiem po co istnieją takie strony.

Niezweryfikowany Klient_3Uqo

25.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie można zwrócić...
Nie można zwrócić biletu 5minut po jego zakupieniu. Nie polecam

Klient_TWbB

23.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam, drogie...
Nie polecam, drogie bilety i brak zwrotu w przypadku rezygnacji z podróży. Musiałem zrezygnować z przejazdy ze względu na opóźniony lot, zaoferowano mi bon o wartości 70% ceny biletu który ma dość krótka datę ważności . Kontakt z biurem obsługi koszmarny. Nigdy więcej nie kupię biletu przez tą aplikację. Jedna gwiazdka za wyszukiwarkę połączeń

Niezweryfikowany Klient_nc7m

23.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie zasługują nawet...
Nie zasługują nawet na jedną gwiazdkę! Współpracują z przewodnikami, którzy nie odbierają pasażerów. A to już ich dyskwalifikuje na przyszłość. Otóż pieniądze skasowali, a już DWA TYGODNIE czekam na zwrot. Rezerwacja komputerową była niemożliwa, ponieważ nie posiadam konta w Polsce. Nawet nie chcieli podać numeru IBAN. Musiałam rezerwować tel.(za dodatkową dopłata...)Za przeliczenie na Euro też zażądali sobie 5 € ekstra(jakim prawem????) Czekam jeszcze do końca przyszłego tygodnia i oddaje sprawę prawnikowi. Z tym pośrednikiem nie chcę mieć NIGDY WIECEJ do czynienia. Pierwszy i ostatni raz!!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

niezalogowany-uzytkownik

22.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zanim kupicie bilety...
Zanim kupicie bilety zastanówcie się czy warto. Kupując bilet płacicie dość wysoką opłatę transakcyjną. W przypadku zwrotu biletu nie dość, że pobierana jest opłata manipulacyjna za zwrot biletu, to ponownie ponosicie opłatę transakcyjną. W moim przypadku z kwoty około 80 zł zostało by zwrócone maksymalnie 16 zł. Uważam, że to kradzież w biały dzień. Drogi podróżniku czytaj dokładnie regulamin.....

Niezweryfikowany Klient_QxuN

20.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Bilet zakupiłam online, jednak z przyczyn (niezależnych) od serwisu przejazd został odwołany. Bardzo miła Pani z infolinii poinformowała mnie o odwołaniu i zaproponowała połączenia alternatywne.

Niezweryfikowany Klient_xarl

11.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

e-podroznik.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż e-podroznik.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.