W sklepie można znaleźć sporo produktów, jest w zasadzie prawie wszystko, czego zazwyczaj potrzebuję. Zdarza się jednak, że warzywa są nieświeże, głównie papryki, które kupuję dość często. Kasjerki nie poświęcają odpowiedniej uwagi klientom, często zdarza się, że rozmawiają z innymi kasjerkami przez słuchawki, które mają w uszach. Zazwyczaj są to rozmowy podczas których się śmieją, więc można czuć się niekomfortowo. Dodatkowo odkładają towar nie zwracając na to, czy jest dostępny dla klienta do schowania i ostatnio przez to zostawiłem kolendrę za kilka złotych, a jestem przekonany, że na kasie w miejscu na zakupy nic nie zostało. Plusem za to jest sprawność obsługi. Kiedy tylko robi się większy ruch, niemal natychmiast otwierane są nowe kasy. Ogólne wrażenie dobre, wystarczy popracować nad obsługą.
Niestety mocno zawiodłem się na jakości pomocy. Dzwoniąc na infolinię, gdzie rozmowy są nagrywane, oczekiwałem, że konsultant zmieni mój adres do korespondencji oraz zajmie się moją drugą sprawą. Nic z tych rzeczy się nie wydarzyło. Po zmianę adresu korespondencji zostałem odesłany do formularza na stronie PZU, a druga sprawa została skierowana do innego działu, który nie odezwał się do mnie pomimo upływu kilku dni od rozmowy. Jedyne pozytywne odczucie po rozmowie to takie, że konsultant był miły i uprzejmy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.