Opinia użytkownika: Klient_5tix
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W sklepie można znaleźć sporo produktów, jest w zasadzie prawie wszystko, czego zazwyczaj potrzebuję. Zdarza się jednak, że warzywa są nieświeże, głównie papryki, które kupuję dość często. Kasjerki nie poświęcają odpowiedniej uwagi klientom, często zdarza się, że rozmawiają z innymi kasjerkami przez słuchawki, które mają w uszach. Zazwyczaj są to rozmowy podczas których się śmieją, więc można czuć się niekomfortowo. Dodatkowo odkładają towar nie zwracając na to, czy jest dostępny dla klienta do schowania i ostatnio przez to zostawiłem kolendrę za kilka złotych, a jestem przekonany, że na kasie w miejscu na zakupy nic nie zostało. Plusem za to jest sprawność obsługi. Kiedy tylko robi się większy ruch, niemal natychmiast otwierane są nowe kasy. Ogólne wrażenie dobre, wystarczy popracować nad obsługą.