Sklep zlokalizowany w pasażu handlowym, alejki drożne. Obsługa sklepu nie chętnie odpowiada na pytania na temat gdzie można znaleźć produkt. Owoce, warzywa i pieczywo duży wybór produkty oznaczone ceną i krajem pochodzenia dostęp do woreczków i opakowań. W dziale tekstylia brak prawidłowych oznaczeń cenowych. Do kas jedna kolejka co usprawnienia obsługę kasjer nie przywitał się skasował towar wydał paragon i podziękował za zakupy braak pytania o aplikacje mój Carrefour.
Na wycieraczce przy wejściu pety, witryna i drzwi czyste. Zgniłe warzywa po podniesieniu wylatują muszki. Alejki drożne. Zatowarowanie duże brak łuk na półkach. W strefie przy pieczywie brak rękawiczek. Oznaczenia cenowe prawidłowe. Brak produktów z aktualnej promocji, personel w codziennym ubraniu brak stroju służbowego. Polecenie kawy Tak, brak pytania o aplikacje mobilną.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.