Podczas wizyty zapytałam się o kłódkę. Pracownik wskazał, w którym miejscu się znajduje. Gdy udałam się do tego miejsca nie potrafiłam znaleźć kłódki. Musiałam spytać się kolejnego pracownika. Okazało się, że jestem w zupełnie innej części sklepu. Pracownik pomógł mi i zaprowadził mnie do produktu. Pani przy kasie była dość chaotyczna. Bardzo głośno mówiła w dodatku podczas mojej obsługi dzwonił jej telefon, nie odebrała go lecz rozpaczała i odpisywała. Płaciłam kartą a kasjerka ciągle czekała, aż zapłacę gotówką. W sklepie było czysto, lecz personel niemiły.
Na wejściu kasjerka przywitała klienta. W sklepie panował porządek, było czysto. Na pułkach towar był uzupełniony. Gdy spytałam kasjerkę o produkt, chętnie mi pokazała gdzie się znajduję. Przy kasie zaproponowała produkty z promocji oraz o aplikacje. Była bardzo miła. Kasjerka nie miała żadnych problemów z obsługą klienta. Jednym błędem jaki zauważyłam to kosz przed sklepem był już pełny i śmieci z niego wypadały.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.