Pracownik infolinii siec PLUS w bardzo zrozumiały i sprawny sposób wytłumaczył mi jak wygląda zakup abonamentu Internetu. Sprawdził również dostęp i szybkość Internetu na terenie mojego miejsca zamieszkania. Informacje jakie otrzymałam odzwierciedliły się poprzez kolejno występujące po osobie zdarzenia: korespondencja e-mail, otrzymanie paczki, kontakt z kurierem. Internet działa bez zarzutu. W jednej sytuacji braku Internetu (nie z przyczyn sieci ani sprzętu) również szybko, sprawnie i profesjonalnie została udzielona mi pomoc i wskazówki.
Wielokrotne odwiedzanie sklepów sieci LIDL, czy to jako klient czy też jako osoba towarzysząca klientowi, pozwoliła mi wielokrotnie przekonać się, że jakość obsługi przez personel pracujący zarówno 'na sklepie' jak i 'przy kasie', działa bez zastrzeżeń. Na zadawane pytania zawsze otrzymywałam rzetelne odpowiedzi. Najczęściej jednakże personel zaprowadzał mnie do miejsca, gdzie znajduje się pożądany przeze mnie produkt. Dostępność towarów na półkach czy stoiskach bez zastrzeżeń. Czystość a zwłaszcza w okolicach warzyw, owoców oraz lodówek również zadowalająca. Jedyną uwagą a raczej podzieleniem się drobnym spostrzeżeniem z mojej strony (wynikającym z mojego usposobienia) był fakt, że większość personelu jaki obserwowałam bardzo mało się uśmiechała.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.