Opinia użytkownika: Klient_4eHns
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Wielokrotne odwiedzanie sklepów sieci LIDL, czy to jako klient czy też jako osoba towarzysząca klientowi, pozwoliła mi wielokrotnie przekonać się, że jakość obsługi przez personel pracujący zarówno 'na sklepie' jak i 'przy kasie', działa bez zastrzeżeń. Na zadawane pytania zawsze otrzymywałam rzetelne odpowiedzi. Najczęściej jednakże personel zaprowadzał mnie do miejsca, gdzie znajduje się pożądany przeze mnie produkt. Dostępność towarów na półkach czy stoiskach bez zastrzeżeń. Czystość a zwłaszcza w okolicach warzyw, owoców oraz lodówek również zadowalająca. Jedyną uwagą a raczej podzieleniem się drobnym spostrzeżeniem z mojej strony (wynikającym z mojego usposobienia) był fakt, że większość personelu jaki obserwowałam bardzo mało się uśmiechała.