Z mBanku korzystam od 7 lat i jestem bardzo zadowolona z jakości świadczonych usług. Obsługa klienta jest na najwyższym poziomie i wszystkie swoje sprawy mogę rozwiązać droga telefoniczną bez konieczności udawania się do placówki.
Podczas wizyty w sklepie stacjonarnym panowała bardzo miła atmosfera i otrzymałam wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania, został mi polecony bardzo dobry produkt, ale musiałam sama poprosić o obsłużenie mnie i pomoc w doborze sprzętu.
W kinie były czynne dwie kasy. Jedna na barze i jedna w kawiarni. Pomimo długiej kolejki w której staliśmy około 5 minut zdążyliśmy ma seans. Pani obsługująca nas przy barze zaproponowała powiększony zestaw i zapytała czy posiadam kartę unlimited. Po dokonaniu zakupu usłyszeliśmy "smacznego" i udaliśmy się w kierunku bramki. Na bramce nie zostały zweryfikowane uprawnienia do ulgi. Sala była otwarta do zakończenia reklam, a po zakończeniu sensu pracownik wskazał nam drogę do wyjścia. W lokalu było czysto, nigdzie nie zauważyłam rozsypanego popcornu. Pracownicy byli uśmiechnięci i życzliwi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.