Opinie użytkownika (3)

Ilekroć odwiedzam ten...
Ilekroć odwiedzam ten sklep, zawsze mam niemiłe wrażenie. Jakość obsługi na fatalnym poziomie. Osoba przy kasie (brak identyfikatora)- absolutnie ignorująca klienta -27.07 po godz.18.30. Niedopuszczalna mimika i brak uprzejmości. Odbieranie zamówień internetowych wygląda żenująco. W przymierzalni tony kurzu. Po obejrzeniu towaru, podobno nie można oddać w sklepie opakowań. Takiej informacji nie ma ani przy wejściu, ani przy ladzie. Klient z torbami, workami, tudzież kartonami musi się nosić podczas dalszych zakupów po centrum handlowym. Komedia niczym na filmach Barei. Przypomina to obsługę z PRLu. Pracownik sklepu powinien wykazać się uprzejmością, taktem i być otwarty na potrzeby klienta. Zgłasza też sugestie przełożonym wyższego szczebla, jeśli sam jest nieporadny w danej sytuacji. Na szczęście Panie z sąsiedniej sieciówki wykazały się życzliwym zrozumieniem - odebrały opakowania (choć absolutnie nie było to w ich obowiązku), więc mogłam spokojnie kontynuować zakupy.

Klient_4PhT

28.07.2023

Sinsay

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (0)
Pepco przy Ikea...
Pepco przy Ikea w Lublinie- duża kultura obsługi klienta. Panie pomocne. Rzeczy uporządkowane. Z przyjemnością polecam!

Klient_4PhT

28.07.2023

PEPCO

Placówka

Lublin, Al. Spółdzielczości Pracy 88

Nie zgadzam się (0)
W paczce zamiast...
W paczce zamiast swojego zamówienia, dostałam całkiem inny produkt. Sądziłam, że pomyłka szybko się wyjaśni, gdyż był on spakowany z paragonem, na którym widniał numer zamówienia. Złożyłam reklamację i odesłałam paczkę. Natomiast nie spodziewałam się tak złego traktowania klienta. Na rozpatrzenie reklamacji zamiast 14 dni czekam już ponad miesiąc! W tym czasie kilkakrotnie dzwoniłam i upominałam się e-mailowo o zwrot gotówki/dostarczenie zamówienia. NIE POLECAM! Strata czasu i nerwów. Trzeba się tłumaczyć z czyjejś pomyłki i prosić o zwrot własnych pieniędzy! Oczywiście na e-maile do tej pory nie dostałam odpowiedzi. Wystarczy, że w pierwszej wersji, kiedy zadzwoniłam- konsultantka poinformowała mnie, że dostanę swoje towary następnego dnia po tym jak kurier odbierze błędnie dostarczone do mnie zamówienie. Czekałam kilka dni po odbiorze i nic!: ani e-maila, ani towarów, ani gotówki. Po kolejnym telefonie uzyskałam zapewnienie, że dostanę zwrot gotówki, gdyż osoba, która dostała moje zamówienie, nie zwróciła tych towarów. Nie dziwię się, gdyż były to dwa drogie produkty. Niestety do dzisiaj nie dostałam również zwrotu gotówki. BOK nie odpowiedział też na mój e-mail, domagający się jednoznacznego wyjaśnienia sprawy. Jedyną drogą wydaje się skierowanie sprawy do rzecznika ochrony konkurencji i konsumentów. Praca BOK jest poniżej krytyki.

Klient_4PhT

19.04.2021

Hebe

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi