Opinia użytkownika: Klient_4PhT
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: W paczce zamiast swojego zamówienia, dostałam całkiem inny produkt. Sądziłam, że pomyłka szybko się wyjaśni, gdyż był on spakowany z paragonem, na którym widniał numer zamówienia. Złożyłam reklamację i odesłałam paczkę. Natomiast nie spodziewałam się tak złego traktowania klienta. Na rozpatrzenie reklamacji zamiast 14 dni czekam już ponad miesiąc! W tym czasie kilkakrotnie dzwoniłam i upominałam się e-mailowo o zwrot gotówki/dostarczenie zamówienia. NIE POLECAM! Strata czasu i nerwów. Trzeba się tłumaczyć z czyjejś pomyłki i prosić o zwrot własnych pieniędzy! Oczywiście na e-maile do tej pory nie dostałam odpowiedzi. Wystarczy, że w pierwszej wersji, kiedy zadzwoniłam- konsultantka poinformowała mnie, że dostanę swoje towary następnego dnia po tym jak kurier odbierze błędnie dostarczone do mnie zamówienie. Czekałam kilka dni po odbiorze i nic!: ani e-maila, ani towarów, ani gotówki. Po kolejnym telefonie uzyskałam zapewnienie, że dostanę zwrot gotówki, gdyż osoba, która dostała moje zamówienie, nie zwróciła tych towarów. Nie dziwię się, gdyż były to dwa drogie produkty. Niestety do dzisiaj nie dostałam również zwrotu gotówki. BOK nie odpowiedział też na mój e-mail, domagający się jednoznacznego wyjaśnienia sprawy. Jedyną drogą wydaje się skierowanie sprawy do rzecznika ochrony konkurencji i konsumentów. Praca BOK jest poniżej krytyki.